Pogoji poslovanja

1. PODATKI O PODJETU       

Lepotna Polička
Spletna prodaja, Jan Gaberc s.p.
Delavska 39
2327 Rače
IBAN: SI56 6100 0002 1483 034
Matična št.: 8387079
e-mail: info@lepotna-policka.si

2. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje Spletna prodaja, Jan Gaberc s.p., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«). 

3. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Trgovec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

4. Ponudba

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.  Trudimo se, da so informacije in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na email info@lepotna-policka.si. Če artikli niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme ob naročilu. 
Rok odpreme izdelkov, ki so na zalogi, je 2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, rok dobave pa je odvisen od dostavnega roka Pošte Slovenije. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

5. NAČINI PLAČILA

  • z gotovino ob prevzemu; če ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva.
    To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije.
    Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija (tukaj)
    – kupnina do 98,00 EUR: provizija 1,05 EUR.
    – kupnina nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: provizija 1,07% od vrednosti paketa
    – kupnina nad 501,00 EUR: provizija je 5,36 EUR + 0,30% od vrednosti paketa
  • z nakazilom na račun upravitelja portala (po ponudbi/predračunu). 

6. CENE

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov preko spletne trgovine.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec:
– uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
– uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovec potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

7. POŠTNINA/DOSTAVA

Ob naročilu nad 30,00 € so stroški pakiranja in dostave brezplačni. 
Ob naročilu do cene izdelkov pod 30,00 € znašajo stroški pakiranja in dostave 3,50 € v primeru pošiljanja s Pošto Slovenije (ne glede na težo, količino in velikost naročila). Pakete pošiljamo samo znotraj Republike Slovenije.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

8. POSTOPEK NAROČILA

  • IZBIRA IZDELKA: Na spletni strani www.lepotna-policka.si pod zavihkom ‘Trgovina’ izberite izdelek in kliknite na gumb ‘ V košarico’. Sistem vas obvesti, da je izdelek bil dodan v košarico. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, nadaljujte z izbiro izdelkov pod zavihkom ‘Trgovina’ in dodajanjem le teh v košarico s klikom na gumb ‘V košarico’.
  • ODSTRANITEV IZDELKA IZ NAKUPOVALNE KOŠARICE: Pod zavihkom ‘Košarica’ so napisani vsi izdelki in količina le-teh, ki so trenutno v košarici. Za odstranitev izdelka pritisnite RDEČI x znak na levi strani, za spremembo količine pa vpišite željeno številko izdelkov, vrednost nakupa se nato avtomatsko preračuna.
  • BLAGAJNA: V zavihku ‘Košarico’ kliknite gumb ‘Nadaljuj na blagajno’ ali na vrhu strani izberite zavihek ‘Blagajna’. Tukaj se nato znesku izbrnih izdelkov prišteje tudi morebiten znnesek poštnine. Za dokončanje naročila morate izpolniti naslednja polja:
  • NASLOV ZA DOSTAVO: posredovati morate podatke, potrebne za izpolnitev dostave (ime, priimek, ulica, hišna številka, poštna števillka, kraj, telefon in email)
  • Če želite, da vam izdelke dostavimo na drug naslov, to vpišite v za to določeno polje.
  • STROŠEK DOSTAVE: dostavljamo s Pošto Slovenije, strošek dostave je 3,50€, pri nakupu nad 30€ pa je strošek dostave brezplačen.
  • NAČIN PLAČILA: Izbirate lahko med dvema načinoma plačila: po predračunu ali po povzetju (POZOR! Pri plačilu po povzetju je strošek kupca tudi provizija Pošte Slovenije)
  • PREGLED NAROČILA:  Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  • ZAKLJUČEK NAKUPA: Pred nakupom kupec pregleda podatke za dostavo, plačilo in izbrane izdelke v košarici. Kupec mora obkljukati, da se strinja s splošnimi pogoji naročila. Naročilo potrdite s klikom na gumb ‘Kupite sedaj’. Če je naročilo bilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ‘Naročilo prejeto’, prav tako se na ekranu izpišejo podatki o naročilu. Na dan email naslov pošljem sporočilo s podatki naročila.

9. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov  sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. 

Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo  tu.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov:

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. 

Kupec mora obvezno v roku 14 dni javiti na namero, da bo izdelek vrnila, trgovec pa mu bo nato poslal  navodila za vračilo. Kupec ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:
– kozmetike in dišav, če je kupec že odstranil embalažo in jih odpečatil;
– uporabe izdelka, saj v tem primeru izdelki niso primerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe);
– izdelkov, ki so bili izdelani po željah in navodilih uporabnika;
– izdelkov, katerim je že potekel rok uporabe;
– izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta ali darila
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.  V primeru, ko je kupec ob nakupu prejel darilo, se ob odstopu od pogodbe, vrne tudi nerabljeno darilo. V primeru, da kupec darilo zadrži, se od kupnine odšteje polna vrednost darila.

10. Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku). 
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. 

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen  tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

11. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže preko elektronske pošte. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na elektronski poštni naslov info@lepotna-policka.si. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

12. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.lepotna-policka.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Pogoje poslovanja je sprejel ustanovitelj podjetja Spletna prodaja, Jan Gaberc s.p. v Račah, dne 1.3.2019
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!